[LINUX:3183] Re: REDHAT-5.2

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Sun, 10 Jan 1999 16:47:24 +0200 (EET)

On Sun, 10 Jan 1999, Osman Kucukkaraca wrote:

> Selam
> Redhat i hardiskten kurmaya calisiyoz...
> Hardisk /dev/hda2
> kurarken redhatin directory sini soruyor ne
> yazdiysak nafile bir turlu hardiske bulunanan
> c:\RedHat dizinin okumuyor !!!!

SourcelarIn nerde olduGunu sorduGunda
/dev/hda2
ve
/RedHat
derseniz zannediyorum sorun olmaz. Ama aCIlIS disketi Fat32'ye (98
olduGuna gOre Fat32 dir diye tahmin ettim) eriSemiyor olabilir. BildiGim
kadarIyla 128K hattInIz var. Pek te yUklU deGil. ftp.metu.edu.tr dan ftp
Uzerinden kurmanIz biraz uzun olsa da dos partition'Indan kurmaktan daha
sorunsuz bi kurulum seCeneGidir diye dUSUnUyorum.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __