[LINUX:3090] Re: Oldu-Ama

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 6 Jan 1999 19:12:15 +0200 (EET)

On Wed, 6 Jan 1999, Hasan Orek wrote:

> [...]
> dogrusu cogu isi o yapti onun icin islem basamaklarinda anlasilmayan yer
> olursa tekrar yanit yazarim.
>
> yalniz soyle bir sorun var o da: Bu degisiklikleri yaptiktan sonra X-windows
> Turkce karakterleri tanimamaya basladi yani menu deki g,(Yumusak)
> s(Kuyruklu) ve I(noktali) harfleri gorunmuyor daha dogrusu baska sembollerle
> goruluyor. klavye turkce basiyor ama ayni sorun burda da var ve bu durum
> daha once VGA16 mod da acildiginda yoktu.
> Simdi bu Turkce karakterleri tanitmak icin birtaraflara birseyler yazilmali

Zannediyorum makineniz Turkuaz'dI ve TurkCe karakterler iCin sizin birSey
yapmanIza gerek kalmadan gOrUyordu.
XF86Config iCinde
FontPath diye bir yer olmasI lazIm orda kullanabileceGiniz fontlarIn hangi
directory de olduGu filan yazIlIdIr. Siz xf86config proGramInI
deGiStirdiGiniz iCin yeni gelen bu TurkCe font directory lerini bilmediGi
iCin oraya yazmamIStIr doGal olarak. Siz XF86Config dosyasInI edit edip
elle yazarsanIz sorununuz hallolucaktIr.
Tabi tahmin yapmaya CalISIyorum tutturamamIS ta olabilirim bi baSka
sebepten de olabilir sorun.

> Hasan Orek

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __