[LINUX:3083] Re: i740AGP

Hasan Orek (orek@ims.metu.edu.tr)
Wed, 6 Jan 1999 14:15:17 +0200 (EET)

Herkese Merhaba,
Yaklasik iki gundur Linux u yuklemekle gecti ve sonuc olarak husrana
ugradik. Gerci yari husran demek daha dogru cunku kurulumlarda sorun yok da
X-Windowsu ne yazzik ki ne Su.Se de ne de Turkuaz 1.03 de dogru durust
calistiramdik.
Su.Se de sorun Tamamen ekran kartini tanitamamizdan kaynaklandi.
XBF-i740-glibc-1.0.0-1.i386.rpm paketinin
ld-linux.so.2
libc.so.6
libdl.so.2
libm.so.6
Bulamamasi idi.
Daha sonra Turkuaz 1.03 u yukledik. Simdi iki sorun var Birincisi Harddisk
ustundeki diger iki dos partition' larini mount edemedik sorun fat 32 den
kaynaklanabilirmi? Fdisk fat32' iyi goruyor.

XBF-i740-glibc-1.0.0-1.i386.rpm paketi burda sorunsuz acilmasina ragmen
X-Windows hala daha VGA16 modda calisiyor ve tabi ki resolution cok dusuk
oldugu icin ve de 4 bit de calistigi icin dev gibi bir ekranla karsi karsiya
kaliyoruz.
XBF-i740-glibc-1.0.0-1.i386.rpm yuklenmesi icin bir readme file i var
yalniz bunu bir turlu redhat.com dan download edemedik turkiye icinde ise
mirror bulamadik en azinda redhat in kendi mirror listesinde yok.
Bu readme File ini indirmis olan varsa gun icinde bana gonderirse sevinirim
eger yoksa ben bu aksam hatlar rahatlayinca indirecem.

Hasan Orek