[LINUX:3082] Re: IMDAAAT....COK ACIL...

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 6 Jan 1999 14:09:22 +0200 (EET)

On Wed, 6 Jan 1999, Vural Aslan wrote:

> Ana makinem linux redhat 5.1 kurulu...
> Internete baglaniyorum...
Masil baGlaniyorsun??!! Modemle mi? Yoksa ethernetlemi?
Modemle baGlaniyorsan ethernetinde sorun vardir.. Ama ethernetle
baGlaniyorsan o zaman clientlerde sorun var!!!!
OrneGin client netmasklari uyusmuyordur yada broadcastlar felan!!

> Ama terminallerin hicbiri baglanmiyor...
> Ana makineden hicbir terminale ping atamiyorum..
> terminaller ise birbiri arasinda ping atabiliyor...
> Sorun ne ola acep ? Lutfen cok acele cevap verin cunku sistem
> gocmus durumda...
AsaGidaki sorulari cevaplarsaniz ;
Ana makina Dis dunyaya nasil baGli?
Ana makina Donanimi(Memory,Linux sUrUmu,ethernet vsvsvs) ne?
Clientlerin OzelliGi ne Internete nasil Cikiyorlar ? ve Kendi aralarinda
nasil baGlaniyorlar?
Ana makina Clientler nasil baGli.? Ping Cekince nasil hata veriyor?
Bunlara cevap verirseniz emin olun ki size yardim eden Cikacaktir..
iyi Calismalar..
dS

Not:
Lutfen listeye soru sormadan Once;
Makinaninzin donanimini,Linux surumunuzu ve kerneli eklemeyi unutmayin ..
Son gUnlerde en Cok sIkIntI CEktiGimiz nokta bu.. Soruyu soruyorsunuz ama
10 mail sonra tam olarak sorununuz anlaSiliyor.. Ornegin Arabam calismiyor
neden? Sorusuna benzer sorular geliyor?!!!
Burda kimseyi elestirmek veya kucuk dUsUrmek niyetinde deGilim. Ama ne
yazik ki sorunlari aninda cOzemiyoruz ve bosuna Listeyi meSGul ediyoruz..
MumkUnse tum liste Uyelerinden ricam yukardaki kurallara cevap alabilmek
acisindan uysunlar.. Sorular bazen bulmaca gibi geliyor..;)