[LINUX:3051] RE: CGI

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 5 Jan 1999 14:41:18 +0200 (EET)

On Tue, 5 Jan 1999, derinkaya wrote:

> Ilgilenen herkese tesekkur ederim.
> Hatanin sebebi ise cgi'nin yazma hakkinin olmadigi bir dizine yazdirmaya
> calisiyormusum.
>
> Ancak ufak bir sorun daha var. Bir html icinden
> (<!--#exec cgi='/cgi-bin/deneme.cgi'>) gibi bir cgi cagirmaya calisiyorum.
CGI Calistirmak icin bOyle bir sansimiz var mi ki?!!!
Benim bildiGim cgi'ler
Benim bildiGim get & post iSlemleri ile yada doGrudan
Linkle CGI Calistiriliyor..

<A HREF="http://somewhere.edu.tr/cgi-bin/Aloo.cgi" <B>ALoo Cgi</B></A>

Yani belkide bilgilerim eksik ama farkli uygulama gOrmedim Simdiye kadar!!
exec ile yapilan uygulama varmi??
iyi Calismalar..
dS