[LINUX:3035] Re: =?koi8-r?Q?Re:_=5BLINUX:3014=5D_Re:_Liste_Mesaj=FD_=DDncelemesi_:-o?=

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Tue, 5 Jan 1999 10:44:44 +0200 (EET)

http://www.redhat.com/support/docs/rhl/intel/rh52-hardware-intel-9.html#ss9.1

yukaridaki adresteki dokumanda i740 chipset tasiyan kartlari XBF adli X
serverin desteklendigi soyleniyor.Okuyalim bence :)

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr
EgeBBS : telnet bbs.ege.edu.tr 4800