[LINUX:3024] Re: =?koi8-r?Q?Re:_=5BLINUX:3014=5D_Re:_Liste_Mesaj=FD_=DDncelemesi_:-o?=

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 4 Jan 1999 19:26:47 +0200 (EET)

On Mon, 4 Jan 1999, Hasan Orek wrote:

> [...]
> comezim.
> Fazla Uzatmadan Turkce karakter meselesine geleyim. Bu konuda detayli bilgi
> ilk uye oldugunuzda size gonderilen confirmation mesaji icinde acikca
> belirtiliyor.
> Gelelim ana konuya Su anda iyi bir makina topladim P2 350 (100mhz
> internal bus) ve tabi ki agp kart almak gibi halt yedik Kart Flagpoint
> shocker (8mb) ve bilgisayarimda iki sistem kullaniyorum yani Su.se linux ve
> win98 bir arada. Ancak bu karti birturlu linux a tanitamadik. Uretici
> firmadan yardim istedim ama bana Soyle bir cevap geldi:
Adamlar kendileride ne desteklendiklerini bilmiyorlar.!! Linuxcular icin
kotu bir durum.. Neyse..
ftp://ftp.redhat.com/pub/XBF altinda i740 icin bir X server olmasi
lazimmis.. Bunu dejanewsden karistirirken buldum.. Ceken varsa veya
olacaksa Lutfen public bir yere koysun herkes yararlansin..

> "Dear Sir,
> There is no driver or support available for Linux under any Flagpoint
> products.
>
> Regards,
> Efe Egilmez"
>
> Bu kart Intel i740 chipset kullaniyor ve ayni chipseti kullanan baska
> kartlarin driverini yemedi gerci sadece asus VGA kartlarinin driverlerini
> denedim ve olmadi.
>
> Yardimlara Simdiden Tessekurler
>
> Bu arada Devrim Seral Merhaba North Cyprus Listesinden Sonra burda da
> karsilastik.
Sanada merhabalar.. umarim iyi bir LinuXcu olursun..;)
iyi Calismalar..
dS