[LINUX:3016] =?koi8-r?Q?Re:_=5BLINUX:3014=5D_Re:_Liste_Mesaj=FD_=DDncelemesi_:-o?=

Hasan Orek (orek@ims.metu.edu.tr)
Mon, 4 Jan 1999 16:16:12 +0200 (EET)

Herkese Merhaba Ben Listede Cok yeniyim hatta Linux konusunda bayagi
comezim.
Fazla Uzatmadan Turkce karakter meselesine geleyim. Bu konuda detayli bilgi
ilk uye oldugunuzda size gonderilen confirmation mesaji icinde acikca
belirtiliyor.
Gelelim ana konuya Su anda iyi bir makina topladim P2 350 (100mhz
internal bus) ve tabi ki agp kart almak gibi halt yedik Kart Flagpoint
shocker (8mb) ve bilgisayarimda iki sistem kullaniyorum yani Su.se linux ve
win98 bir arada. Ancak bu karti birturlu linux a tanitamadik. Uretici
firmadan yardim istedim ama bana Soyle bir cevap geldi:

"Dear Sir,
There is no driver or support available for Linux under any Flagpoint
products.

Regards,
Efe Egilmez"

Bu kart Intel i740 chipset kullaniyor ve ayni chipseti kullanan baska
kartlarin driverini yemedi gerci sadece asus VGA kartlarinin driverlerini
denedim ve olmadi.

Yardimlara Simdiden Tessekurler

Bu arada Devrim Seral Merhaba North Cyprus Listesinden Sonra burda da
karsilastik.

Hasan Orek
ODTU-DBE
Erdemli/Icel