[LINUX:2983] Re: Pci modem

Fatih Avcu (favcu@inonu.edu.tr)
Sat, 2 Jan 1999 17:32:26 +0200 (EET)

normal olarak PCI modemi windows95 ve 98 emulator ile taniyor. direk
olarak tanima ozelligi yoktur. NT icin nafile service pack 4 dahi kurulu
olsa tanimiyor. Megerse NT nin bole bir ozelligi yoktur.

FATIH MEHMET AVCU
Inonu Universitesi Bilgisayar Kulubu Baskani
Inonu Universitesi Egitim Fakultesi Kimya Ogretmenligi
web: http://cc.inonu.edu.tr/~favcu
e-mail: favcu@inonu.edu.tr