[LINUX:2981] Re: Partion.....??

Baris SiMSEK (simsekb@ceng.ktu.edu.tr)
Sat, 2 Jan 1999 15:18:39 +0200 (EET)

Partition'a ayirmak HDD'nin adreslenen kismini azaltacagi icin
hiz kazandirir.Bu konuda herhangi bir isletim sistemine ait dokumanlara
bakabilirsiniz.Ayrica linux icin swap partition'i HDD nin ortalarinda
biryerde yaparsaniz size bir miktar hiz kazandirir.
Kaybedeceginiz birsey yok.Sadece partition kucuk ise buyuk
programlari kurmakta zorlanirsiniz.Simdiki HDD kapasitelerini dusunursek
bu pek bir dezavantaj sayilmaz.

- barI$ -

On Sat, 2 Jan 1999, Vural Aslan wrote:

> Diskimi parcalara ayirmak istiyorum....
> Partion'u ayrintili anlatan bir yazi ya da bir kişiye
> ihtiyacim var.....!!
> Bu bana ne kazandırır? Ne kaybettirir?
[ kestim ]