[LINUX:26721] Ifconfig eth0 up ??

From: master (master@sebe.com.tr)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 18:59:37 EEST

Selam ,
Asus F8400 serisi bir notebook'a mandrake 7.2 kurdum.Sorunsuz bir kurulum
sonucunda is makineyi networke tanitmaya geldiginde bir problemle
karsilastim.Makinede RLT8139 Realtech NIC var.Driverlari da sorunsuz olarak
yuklenmis gozukuyor Ancak ne hikmetse ifconfg eth0 up komutu calistirir
calistirmaz Su sekilde bir hata kodu cikiyor.

SIOCSIFFLAGS : Resource temporarirly unavailable

IRQ ya da I/Q ayarlarinda bir sorun var gibime geliyor .
Linux altinda kullanilmayan IRQ lari nereden gorebilirim.

Iyi calismalar Tesekkurler

Mehmet Cobanoglu