[LINUX:26707] Re: smtp pop3 server cookie

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 15:05:31 EEST

        php.org.tr'da bir zamanlar cookiler uzerine yazdigim bir dokuman
vardi. Onu bulamazsaniz bile ilgili bir dokuman bulabilirsiniz...
        Eger iyi iseniz c++ kullanin. Her zaman ebn iyisi C++. Ancak c++
ve ozellikle c++ ile internet programlama konusunda ileri duzey bilginiz
yoksa ve kolaylik istiyorsaniz PHP kullanin derim.
        php.org.tr'a bir bakin derim. PHP ile POP3 mail okuma konusunda
bir article olmasi lazim orda.