[LINUX:26696] icq -cdrom

From: linux frm (boxer_black@operamail.com)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 12:30:21 EEST

İş yerimizde 9 makinadan oluşan bir windows ağımız mevcut
ana makinamızı linux yapmak istiyorum. tabiki en kısa zamanda yapıcaz.

yanlız hayalim olan bazı şeyler var baklım onların çözümü mevcutmu merak ettim.

1- normal windowsta kullandığımız icq programını internete bağlanmadan kendi iç ağımızda düzgün çalıştırmanın bir yolu var mı? yani biz kendi ağımızda icq nun serverini yapabilirmiyiz.
2- Ana makinamızın üzerindeki cd-rom unu paylaşmak istiyorum ama sanki terminallerin üzerinde kuruluymuş gibi. yani müzik cd si bile terminallerde çalmalı
veya oyun cd si ni tam olarak paylaşacak şekilde

şimdilik bu kadar
teşekkürler