[LINUX:26675] Re: apache java destegi

From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 07:30:44 EEST

Selamlar,
.js uzantili file lar java filelari degil dolayisi ile java destegi
vermeniz gerekliligide sozkonusu degil, onlar javascript filelari ki java
ile javascript arasinda isim ve syntax benzerligi disinda hicbir benzerlik
yoktur, vendorlari bile farklidir. .js uzantili filelar javascriptleri
HTML den yalitarak ayri fileda tutmak icin hazirlanirlar. Javascript zaten
client side calisan bir kavram oldugu icin server uzerinde buna destek
vermeniz gibi birsey gerekli degil..

Kolay gelsin,