[LINUX:26641] Re: Ynt: Program Development Tools?...

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Thu 29 Mar 2001 - 11:24:47 EEST

Öncelikle hangı ortmada uygulama gelıstırmek
ıstedıgına karar vermelısın
kde mı gnome mu ? bunlar ıkısı en ragbette olanlar
qt ve gtk kutuphanelerını kullanıyorlar
qt için qtez kdestudio tavsıye edebılrıım
tercıhım gtk bunun ıcın
glade anjuta codecommander vim :)
sana tavsıye ederım
konsoldas uygulama gelıstırmek ıcın
xwpe ve wpe ıkı aynıdır sana konsolda borland dos
takı konforunu saglayacaktır.
verdıgım ısımlerı www.freshmeat arayarak kolaylıkjla
buşlabılrısın
gtk ıle ılgılenmeye karar verırsen
gtksistem.virtualave.net

adresınden alacafın kodlarda mumkun oldsugu kadar
acıkalamalı olarak yerlestırdıgım orneklere
bakabılrısın

Saygılarımla
M.ALi VARDAR

--- Veli Adıgüzel <quasar_quant@superonline.com>