[LINUX:26626] YNT: YNT: routing meselesi..

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 28 Mar 2001 - 10:05:08 EEST

anlayamadigim bir cevap...

-----Ozgun Yleti-----
Kimden: Tolga Ercan [SMTP:Admin@ormo.com.tr]
Tarih: Mart 2001 Saly 18:01
Kime: Multiple recipients of list LINUX
Konu: [LINUX:26614] YNT: routing meselesi..

routed yazman yeterli...!

-----Ozgun Ileti-----
Kimden: linux@listweb.bilkent.edu.tr
[mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]Yerine Mustafa OZBAKIR
Tarih: Tuesday, March 27, 2001 5:00 PM
Kime: Multiple recipients of list LINUX
Konu: [LINUX:26611] routing meselesi..

merhabalar..

iki network birbirine router ve frame relay hat uzerinden bagli. Simdi
fazla ayrintiya girmeden sorumu yoneltecegim. Yapmak istedigim router B ye
bagli switch networkteki terminaller router A ya bagli mail serverimi
(linux oldugunu soylememe gerek yohk.) gorsunler yani mail alip
verebilirsinler. Simdi acikliga kavusturamadigim bir olay var. Mail
makinemden router B yi ping liyemiyorum. Ama router A ya girip router B yi
rahatlikla pingliyorum. Simdi yapmam gerekenleri yani router B deki
switchlere bagli terminaller mail makineme baglanabilmeleri icin benim
router A tarafinda komutsal ve donanim olarak ne yapmam gerekir? Donanim
olarak bahsettigim mail makinem switche takili kalsin yoksa direkt routera
mi baglayayim?

simdiden tesekkurler..kolay gelsin..