[LINUX:26571] Re: bz2

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 26 Mar 2001 - 16:35:16 EEST

Merhaba,

http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=bzip2

adresinden bzip'i indirebilirsiniz. Bu paketi kurarsaniz bz2 dosyalarini
acabilirsiniz.

Benim size alternatif bir onerim var: lynx `pwd` (tirnaklarin yonune
dikkat edelim lutfen.)

Ornek vermek gerekirse, .tar.gz uzantili dosyalari bu sekilde acabilir;
bir dizini .tar.gz haline getirebilirsiniz...

iyi calismalar,

Devrim GUNDUZ

--

Ogretmen kandil gibidir... Kendisini tuketerek baskalarina isik verir...