[LINUX:26565] Re: Program Development Tools?...

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Mon 26 Mar 2001 - 14:42:07 EEST

Selamlar.

Cok stabil olmasa da RHIDE'yi bu amacla kullanabilirsiniz. C icin compile ve
debug'i IDE icerisinden yapabiliyorsunuz (tabi ki size belli etmeden GCC ve
GDB'yi kullaniyor). Ayrica IDE, bahsettiginiz Turbo C ve Borland C'nin
IDE'si ile ayni.

SetEdit, RHIDE'nin stabillestirilmis hali. Fakat SetEdit'te compile ve debug
destegi yok. Sadece editor olarak kullaniliyor. Ama dedigim gibi goruntu
yine Turbo/Borland C ile ayni.

Iyi calismalar.

--
Serdar Özler - Çizgi Elektronik
Yazılım Uzmanı

http://www.cizgi.com.tr Cizgi Elektronik - Turkey Tel: 90-212-3567070 Fax: 90-212-3567069

E-Mail: sozler@cizgi.com.tr destek@cizgi.com.tr satis@cizgi.com.tr muhasebe@cizgi.com.tr

Gulhabar Mah. Sekerciler Sok. No:10, Mecidiyekoy Istanbul TURKEY

----- Original Message ----- From: "Burak Aydin" <mburak@bornova.ege.edu.tr> To: "Multiple recipients of list LINUX" <linux@listweb.bilkent.edu.tr> Sent: Monday, March 26, 2001 14:11 Subject: [LINUX:26563] Program Development Tools?...