[LINUX:26538] fsck den sonra shell gelmezse

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 25 Mar 2001 - 15:29:42 EEST

 Merhaba

 Mandrake 8.0 beta 2 kullaniyorum (deniyorum :). Sistemi kapamadan
 donanimin elektrigini keserek kapatip actim, normal olarak root
 sistemimi fsck yapmak istedi, inode hatalari buldu duzeltti ama en
 sonunda fsck "sistemi manuel olarak fsck yapmalisiniz" dedi. Buraya
 kadar sanirim hersey normal, inti 1 e gecmesi gerekiyor, ancak
 malesef sistem kilitlenmemesine ragmen bana bir kabuk verilmedi.
 Normalde init=3 kullaniyorum. Sistemi menusunden failsafe olarak
 (init 1 oldugunu tahmin ettigim) acmaya calistim,bi degisiklik
 olmadi. 2.2.x bir kernelle dos tan loadlin kullanarak boot ettim,
 yine olmadi, illa fsck calisiyor, hata var diyor, sonra da bana shell
 vermesi gereken yerde hic bir sey olmuyor. Sistem kilitlenmiyor, hala
 yazabiliyorum.

 Freshmeat ten tombstrt indiriyorum su anda, onunla fsck yapacagim,
 sanirim bu duzeltir, ama bir boot floppy bulamadigim zamanlarda ne
 yapabilirim ? fsck yi atlamanin bir yolu yok mu ?

 Acaba bu problem, kabugumun dosyalarinin zarar gormesinden
 kaynaklanabilir mi?

 (I tusu, interactive setup da malesef calismadi bende )

 Tesekkur ederim

 Onur