[LINUX:26526] dns gerekli mi?

From: serdar özmetin (s_ozmetin@hotmail.com)
Date: Sun 25 Mar 2001 - 00:19:44 EET

merhaba...
20 ile baslayip 40 a kadar yukselecek sayida bilgisayar iceren bir internet
cafe kurulacak. burada erisimi hizlandirmak icin proxy kurmak istiyorum. bu
durumda dns kurmak bana herhangi bir avantaj sağlarmi? ayrica bunu yapmak
kendi network um disinda herhangi bir islem gerektiriyor mu bir yerlere
kayit falan yaptirmak gibi?