[LINUX:26500] Acil Linux Cd leri

From: MUSTAFA SARGIN (mussar@e-kolay.net)
Date: Sat 24 Mar 2001 - 10:00:18 EET

Elinde Linux dagitimlarindan herhangi birinin Cd leri olup Bursa Da ikamet
eden arkadaslar lutfen bana acil olarak yardimci olun.
windows 98 ile birlikte olacak sekilde,
Chip dergisinin verdigi Gelecek Linux u yuklemeye calistim ama anaconda hata
veriyor. Ve ben yaklasik 1 aydir o kadar heveslenmeme ragmen bir turlu linux
sahibi olamadim. kafayi yiyecem. hafta sonu bunu halletmek istiyorum.
Lutfen:):) Bursa li Linux sevenler ve yardim sever arkadaslarin telefonunu
ve ya mail ini bekliyorum.:):)
mesai saatleri içi (09:00-18:00) tel: 2243442
tel: 2363516
linux-sevgi-paylasim