[LINUX:26491] Re: [LINUX-Y:2167] Izmir Seminerleri (fwd)

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@basamak.net)
Date: Fri 23 Mar 2001 - 23:48:12 EET

    Selamlar,
Biliyorsunuz 9-23 Nisan 2001 tarihlerinde Turkiye'de internetin
8.yili.Internet Haftasi etkinlikleri
cercevesinde Izmir icin birseyler planlamayi dusunuyoruz.Bu konuda Ege
Universitesi
Uluslararasi Bilgisayar Enstitusu'nden Bahar Alakent ile gorustuk.Kendisi
UBE'nin konferans salonlarindan ya da bilgisayar laboratuarlarindan birini
kullanmayi
onerdi ve bu konuda universiteden izin alabilecegini belirtti.Bizden de bir
plan cikarmamizi istedi.
Bu plana dahil olmak isteyen Izmir'li arkadaslar var mi ? Bu listeden olmasi
sart degil.diger listelerde
Izmir'li arkadaslardan da katki bekliyoruz.

Su an icin 3-4 kisilik bir seminer grubu olusturduk gibi ancak hicbirsey
kesin degil.Yapilacaklarin
kesinlesebilmesi icin bir program cercevesinin olusturulmasi gerekiyor.Bu
konuda birseyler
yapabilmemiz icinde seminer verebilecek duzeyde bilgisi olan arkadaslara
ihtiyacimiz var.
Etkinliklere katilip seminer verebilecek ya da bir sekilde bize yardimci
olabilecek
Izmir'li arkadaslar benimle gorusebilirler.

A.Gurcan Ozturk
aozturk@basamak.net