[LINUX:26474] Ynt: Re: majordomo

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Fri 23 Mar 2001 - 15:27:34 EET

Hocam bir şey soracağım

listproc için web üzerinden üyelik ya da web üzerinden bağlanan bir kişinin
nobody kimliğiyle yeni list açmasını sağlayacak bir tool var mı.

Ben üyelik ve ayrılma için perl ile birşeyler yazmıştım ama kullanıcının
yeni bir liste açması ve başlatması mümkün olabilir mi,server
setuid,setgid'le pek mümkün gelmiyor galiba.

Orhan Berent