[LINUX:26456] Re: Kill yapamamak....

From: ilker (ilker@nous.com.tr)
Date: Fri 23 Mar 2001 - 10:16:01 EET

Herkese merhabalar....

Red hat 6.2 kullanıyorum.. Birkaç kere başıma gelince sormak istedim....

Kapatılan programlardan arta kalan bazı processleri (sanırım zombi deniyordu)
root olsamda kill edemiyorum....

Bu konuda parent child olayına dikkat ediyorum.... parent la beraber child larıda
kill etmeme rağmen
ps -ef yapınca tekrar gorunuyorlar.... Böyle olunca o program tekrar
çalıştırıldığında sorun çıkabiliyor...

Bu zombiler nasıl ortadan kaldırılır...

iyi çalışmalar...
ilker