[LINUX:26452] Re: Mandrake 7.2

From: Mehmet Karaca (Mehmet.Karaca@ankara.edu.tr)
Date: Fri 23 Mar 2001 - 09:08:26 EET

Ersan YILDIRIM wrote:

> Merhabailk defa bilgisayarıma mandrakeyi kurdum (7.2) Daha once redhat
> kullaniyordum ve normal bir sekilde calisiyordu.Sorunum su: lilodan
> sonra mandrake baslıyor fakat velcome mandrake yazısında sonra "enter
> runlevel: " yazisi cıkıyor ne yaptıysam bir turlu burayi asamadım. bu
> konuda yardımcı olursaniz sevinirim.Tesekkurler

selam
muhtemelen /etc/inittab dosyasinda default runlevel belirtilmemistir.
bu dosyada su satirin olmasi default runlevelin3 oldugunu gosterir.
id:3:initdefault:

baslangicta sana enter runlevel diye soran yerde 3 yada 5 diyebilirsin

ya da bunlar olmuyorsa 1 diyebilirsin

runlevellerin anlamlari sunlardir:

# 0 - halt (Do NOT set initdefault to this)
# 1 - Single user mode
# 2 - Multiuser, without NFS (The same as 3, if you do not have networking)
# 3 - Full multiuser mode
# 4 - unused
# 5 - X11
# 6 - reboot (Do NOT set initdefault to this)

Saygilarimla...

       Mehmet KARACA

     Elektronik Muhendisi
     Ankara Universitesi
 Bilgi islem Merkezi Sistem Grubu

Warning! Birds are coming. Close your Windows...