[LINUX:26444] Ynt: Re: Telnet'i filterlama

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 23:03:45 EET

Selamlar..

Telnet ile baglaninca, elm, pine gibi birsey kullaniyorlar buyuk ihtimalle.
Bunlari sadece sahibi (root) calistirabilecek sekilde ayarlarsaniz, yada
siler, adini degistirirseniz herhalde bu sorunu cozer. Gruplarda buna gore
secilebilir. Ama bastan uygun yapilmamissa bu saatten sonra yapmak cok
zahmetli olur..

Saygi ve sevgiler