[LINUX:26441] Re: Hylafax icin En iyi Win32 Client

From: Muhammed SOYER (msoyer@ges.net.tr)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 20:56:04 EET

Merhaba
Evet Cypheus u kullandik son olarak .Oldukca iyi gorunuyor ..bir kac eksigi disinda cok iyi denilebilir .Yanliz ben hakkinda pek dokuman bulamadim ..O cok ugrastirdi ..Birde 95 lerdeki tif viewer eski oldugu icin bazi problemler cikiyor .9 lere irfanview kurarak cozduk .onerebileceginiz daha iyi cozumler varsa bilmek isterim

iyi calismalar

Muhammed Soyer
     GesNet