[LINUX:26435] Re: disk copy

From: Mustafa BiNATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 18:25:25 EET

Merhaba,

Norton Ghost'un sektor sektor kopyalama yaptigini sanmiyorum. Zira 4
GB'lik bir diskin yedegini alip, 8 GB'lik bir diske acabiliyorsunuz.
Ustelik yedegi alirken, altta; o an hangi dosyanin yedeginin
alindigini gosteriyor. Yani dosyalari teker teker aldigini
gorebiliyorsunuz.

Thursday, March 22, 2001, 9:11:20 AM, 'de sunlari yazdiniz: