[LINUX:26432] Re: multicast adresler

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 18:23:46 EET

Sorular sacma degil.
1- Evet (224.0.0.0 to 239.255.255.255 )
2- Evet ancak routerlarda IGMP (Internet Group Management Protokol), DVRMP
(Distance Vektor bla bla) gibi protokol desteklerinin olmasi gerekir. (En
azindan Motorola routerlari icin boyle)
3- 2. soru cevabina bakarak otomatik olarak evet denebilir.

Saygilarimla,
Ilker G.

> Kimden: ukepoglu@bir.net.tr [mailto:ukepoglu@bir.net.tr]
> Tarih: Thursday, March 22, 2001 5:14 PM
> Kime: Multiple recipients of list LINUX
> Konu: [LINUX:26425] multicast adresler
>

> Konuya tam hakim olamadigim icin sorularim sacma gelebilir.
> Kusura bakmayin.
> Bugunlerde bazi multicast adresler kullanan uygulamalarla ugrasiyorum.
> Sorularim sunlar:
> 1. Ayni routerin arkasinda farkli C klas adreslerde bulunan hostlarda
> calisan receiver/transmitter uygulamalar ayni bir multicast
> adresinden
> [...]
http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüsler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.S hiç bir sekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.