[LINUX:26415] Re: Perl ile cgi

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 12:31:16 EET

Kadir Leblebici wrote:

> Merhabalar
> PErl ile bir sayac yapmak istiyorum
> perl ile yazdigim kod su sekilde

> bu dosyayi sayac.cgi olarak kaydedip chmod 755 yaptim
> data.dat dosyasini ise chmod 777
> yaptim
> ornek bir html sayfasina ise sunu yazdim
>
> <!--#exec cgi="/home/httpd/cgi-bin/sayac.cgi" -->

..
> Kadir Leblebici
Script'i Server Side Include olarak kullanmaya calismissiniz. Eger
http://sunucu.adi/cgi-bin/sayac.cgi
ile cagirirsaniz calismasi gerekir.

Web sayfasi icinden calistirmak icin ilgili sayfanin bulundugu dizine
httpd.conf dosyasinda
include
tanimini yapmaniz gerekir. Ya SSI calistiracak dosyalari .shtml gibi
farkli ad ile tanitacaksiniz, ya da chmod +x ile tanitacaksiniz.
Ayrintilari Apache belgesinde bulabilirsiniz.

Kolay gelsin.

Tanju Aktug