[LINUX:26380] Yeni domainler

From: Mustafa BiNATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Wed 21 Mar 2001 - 14:32:10 EET

Merhaba arkadaslar,

Su yeni domainlerden (.biz, .online, .lib) aldik ve DNS'simize
kaydettik. Belli bir sure aldigimiz domainler calismadi. Sonra bu
domainleri aldigimiz yere (www.pacificroot.com) girip, dokumanlari
okudugumda, dns'simize onlarin nameserverlarini tanitmamiz gerektigini
ogrendim.(Yani resolv.conf'a - cok komik) Tamam o zaman; bizim
serverimiz mesela www.bbc.news e ping atiyor. Ama hala herhangi
biryerden dialup baglanan biri bizim yayinladigimiz .biz uzantili
sayfalara erisemiyor. Anladigim kadariyla bu adamlar kendi root
serverlarini olusturmuslar. Peki Turkiyeden bu uzantilarin da
gozukmesini nasil saglayabiliriz? DNS imize bunlarin root serverlarini
da eklemenin bir yolu var mi? Eklersek bizim DNSimiz diger DNS leri de
update eder mi?

Tesekkurler...

--
Iyi calismalar,