[LINUX:26376] Re: virtual host olusturma problemi

From: SAMUR (samur@mmo.org.tr)
Date: Wed 21 Mar 2001 - 13:36:34 EET

Sizin DNS sunucunuzda yani ana makinada kayitli degilse kendi makinanizda
olusturmaniz ise yaramaz. Ana makinadan sizin makinaya bu isimler
yonlendirilmelidir. Siz DNS de yazsaniz bile sadece localde calistirirsiniz.

mail alip yollayamam sorunu ise inetd.conf dosyasina baktiniz mi? pop3 ve
imap diyezlerini kaldirdiniz mi? Hata nedir?

Kolay gelsin