[LINUX:26366] Re: Ynt: Sendmail'de mail engelleme

From: Erkan Cevik (erkan@orjin.net)
Date: Wed 21 Mar 2001 - 11:03:55 EET

Selam

peki bir domainden gelmesini istemiyorsak ne gibi bir yol izleyebiliriz.

mesela bana surekli xx@xxx.com dan mail gelioyor xx@xx.com adresini bir sekilde

reject ettik fakat karsi taraf xyz@xxx.com adresinden email gondermeye baslarsa
vs.

o domainden email gelmesini engellemek icin ne yapabilirz...

iyi gunler