[LINUX:26357] RE: DNS Yardimi

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 21 Mar 2001 - 08:12:07 EET

Merhaba.

Genel olarak DNS konfigurasyon dosyalari

/etc/
named.conf
named.boot

/etc/named/
domain.name.reverse
domain.name.host
local.db
localhost.zone

simdilik aklima gelen bunlar ama,
DNS i yeniden kurmus gibi olacaksin
Eger ki DNS in IP lerini degistirirsen..

Detayli bilgi icin,
http://www.linux.org.tr/documents/kullanici_belgeleri/dns/

adresi yardimci olabilir.

Mehmet OZDOGAN