[LINUX:26331] Gelecek

From: A.Hamdi UZ (hamdi35@operamail.com)
Date: Tue 20 Mar 2001 - 16:45:08 EET

Oncelikle Linux'u cok iyi bilmiyorum. uc sorunum var:

1- iki diskim var, ikincisine Gelecek Linux kurdum. Fakat Xwindow kullanirken
ekran ayarlarini yapmama ragmen masaustu cok buyuk geliyor. Kurulum asamasinda
ekrani otomatik algilayamadi. Ekran 17" Belnea, Ekran karti Nvidia Riva TNT.
KDE kullanmayi denedim Xserver da hata verdi.

2- Enlightenment'i kullanmam icin neler yapmam gerekiyor.
3- Rpm olayi nedir? Bazi rpm paketlerini cekirdege tanitmak gerekiyormus Bu
dogrumu?, dogruysa nasil yapiliyor

Cevap verebileceklere simdiden tesekkurler ...