[LINUX:26326] Re: acil yardim pls

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Tue 20 Mar 2001 - 14:54:35 EET

On Tuesday 20 March 2001 11:39, you wrote:
> Bu konuda prof değilim yardıma ihtiyacım var!!!
> Yeni bir şirkette işe başladım Şirkete(Şirkette 2 nt servre ve 50 nt client
> var) frame -relay bir hat çekmişler ve nt server+reuter+modem konfigrasyonu
> kurmuşlar. servis sağlayıcı 7 tane ip vermiş
> bunlardan ilki router in gatewayi ikinciside servere verilmiş diğer 5 ip
> boş bırakılmış
>
> sorum şu:
> kombinasyon hub+router+modem olursa ne gibi sakıncası olur???
> Aklımdan geçen modem+router+hub+tüm makinalar 6 tana makina gerçek ip diğer
> makinalar sanal ip yapılandırılıp
> [...]

Selam,

Hub modem router da kursan hede hodo hodorettinde kursan
sanal ip deki aletleri disari cikarmak icin bi sekilde NAT yapican.

Ya M$ proxy uzerinden yada Linux IPCHAINS yada bilemem artik.

Neyse sanal ip lere nasil saldiracaklarmish bende merak ettim simdi.
Ama proxy serverini cokertirlerse ozaman sanal ip kullanan bilgisayarininda
erisimi ortadan kalkar.

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator