[LINUX:26311] Re:apache+php kurulum hatasi

From: Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Date: Tue 20 Mar 2001 - 09:33:53 EET

hatami anlamis bulunuyorum..
mssql'i derlerken ./configure yapmadim.

bu yuzden sanirim bazi dosyalari bulamadi.. bunlar da tabii ki en son
derlenen
apachede ortaya cikti. bastan babadan kalma metodlarla yapinca
oluyormus. bu arada
bir baska makinede de source kodu ile kurdum..

fakat source kodunda soyle bir durum var..

normal kurulumda /scripts dizininde bulunan 'mysqladmin' /clients
dizininin altinda
bir sorun olup olmayacagini bilmiyorum, daha henuz password vermeyi
denemedim

ilgilenen herkese tesekkurler!