[LINUX:26293] Re: apache+php kurulum hatasi

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Mon 19 Mar 2001 - 16:23:11 EET

          PHP'yi mysql destekli derlerken --with-mysql=/ust/local/mysql
diyorsun mu? MySQL'in yerini tam olarak ver. Bir de mysql stable bir surum
mu? 3.22.32 gibi. Bir baska alternatif'te slackware'i kurarken eksik
kurulum yapmis olabilir misin? Benzer hatalar benim basima yukardaki 3
nedenlerle gelmisti.

- barI$ -