[LINUX:26272] Re: internet baglantisi

From: TOLGA YENEN (toyen@gmx.net)
Date: Mon 19 Mar 2001 - 02:46:59 EET

  Merhabalar,

Sistemi acip,root olarak girdikten sonra "ps uax" komutuyla
calisan programlari bir inceleyin..Wvdial veya ppp daemonin
calismasina engel olacak bir seyler calisiyor olabilir..Ama
genelde ppp daemon un beklenmedik sekilde sona ermesi karsi
tarafla ilgilidir.Veya hatlardan olabilir...Bende SuSe Linux
kullaniyorum,ama oyle bir seye hic basima gelmedi...Bir de
anladigim kadariyla guvenlik nedeniyle root olarak sistemi internete
baglamiyorsunuz..Bu da soruna neden olabilir.Eger sade kullanicinin
erisebilecegi yerler iyi ayarlanmazsa sorun cikacaktir..Son olarak
"/var/lock" dizine bir bakin.Kppp calisip,isini bitirdikten sonra
bazen lock file ini silmiyor..Oyle bir sorunu yasadigimi hatirliyorum
Valla benim ilk aklima gelenler bunlar..Umarim azda olsa yardimci
olmusumdur..Iyi calismalar...