[LINUX:26261] Re: [LINUX:26218] RE: [LINUX:26201] YARDI ve ÖNERİLERİNİ

From: Mustafa BiNATLI (linux@orbitallabs.com)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 20:45:22 EET

Merhaba,

Bildigim kadariyla interneti dagitabilmeniz icin internet servis
saglayici lisansinizin olmasi gerekiyor. Yani kanunen bunun dogru
oldugunu sanmiyorum. Yine de emin degilim. :)

Wednesday, March 14, 2001, 12:26:09 PM, 'de sunlari yazdiniz:

--
Iyi calismalar,

Mustafa BiNATLI mbinatli@egecom.net Egecom, Ltd.