[LINUX:26243] mandrake 7.2 -soundcard

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 13:32:32 EET

merhaba
1kac gundur mandrake deniyorum sistemimde. ses kartini
otomatik agilayip kurmasina ragmen xmms ve baska ses
le ilgili programlar arts isimli programdan yanit
alamadigini soyluyor. crystal pnp isa ses kartim var..
boyle bir problemle karsilasan birileri var mi acaba?
tesekkurler selamlar..

=====
MustafaOgun