[LINUX:26241] RE: 26182] Ynt: Re: Ynt: Proxy ACL

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 13:29:05 EET

Konu hakkindaki detayli aciklamariniz icin cok cok tesekkurler. Firsat
bulabilirsem hafta sonu uygulayacagim...

Internet kafe mevzusunda Serdar Bey'e katiliyorum, bizlerinde bir seyler
yapmasi gerekiyor, bu corbaya bir tutam tuz da bizler atmaliyiz. Lakin kendi
adima bunu yapabilecek kaabiliyet var bilgi eksik.. Bu ne istir derseniz biraz
hayat sartlari ve yasam mucadelesi ve birazda sanki uzerimize olu topragi
serpilmis gibi bi seyleri baskalarindan bekliyoruz, birileri yapsinda biz de
kullanalim gibi. Eskiden pascal programlamasiyla bayaaa bi ugrastim, fekat
linuxda pascal ilen ugrasamiyorum,... gerekli toollari indirip deneyecek
(p2c,....vb..) kadar bile vakit bulamiyorum, aslinda bir ucundan baslasam
konsantrasyon zamanla artacak ama bir turlu baslayacak cesaret gelmiyor iste...
C veya C++ konusunda tecrubem yok, K Develop u kurayim dedim ufak ufak
tirmalarim niyetine, yok filan kutuphane eksik yok filan dokuman eksik derkene
tek satir bile yazamadan cesaretim kirildi yine, aslinda linux da programla
yapabilen arkadaslardan herhangi bir kutuphane ve interface ile su kod yazma
isine baslayabilecek kadar destek gorsek baya bir faydasi olacak. Kendi adima
benim derdim programlama mantigi filan degilde calisma ortami, yani hic
problemsiz su kutuphaneyi kuracan bu IDE (integrated development environment)
ile yazacan ...vs.vs gibi ise yarayacak bir baslangic teskil edecekön bilgilere
ve 'tip' lere ihtiyac duyuyorum. Kylx cikinca ufaktan bir heves duymadim degil
fakat baktimki o da hebuz parali, gpl versiyonu 2.ceyrekte filan cikacakmis...
bakalim bir fayda gorebilecekmiyim bu anlamda.

Neyse fazla uzatmiyayim biraz gunah cikarma birazda kendimle soylesi gibi bisey
oldu ama varin siz anlayin ne demek istedigimi. Haa bu arada buradan
cikarilacak kucuk bir ders var belkide ogrenci arkadaslarimiz icin,
zannettiginiz gibi yas ilerleyince hobiler icin daha cok vakit bulamiyorsunuz,
ogrencilikte vizeler, finaller, odevler gibi fazla vakit alici mesgalelere
ragmen ilerki hayatinizda bu gunku kadar ogrenmeye hevesli olmayacaksiniz
sartlarinizin kiymetini bilin bu hevesiniz butun butun ortadan kaybolmadan
biseyler yapmaya gayret edin.

icinizdeki merak ve hevesin omur boyu kaybolmamasi dilegiyle
memory