[LINUX:26238] apache+php kurma hatasi

From: Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 13:09:17 EET

selamlar

web sayfasindaki kurma metoduyla LINUX (slackware7.0) ve MYSQL kurulu
makinemin uzerine php'yi modul olarak apache altinda kurarken make
yazinca soyle bir sorun oldu. php duzgun kuruldu, sonra apache' ye girdim,

#./configure --prefix=/www -activate-module=src/modules/php4/libphp4.a
(konfigrasyonda bir hata yok, ya da ben oyle saniyorum.)
sonra make ile compile ederken sonra asagidaki hata mesaji geldi.

.
.
.
/usr/local/mysql/lib/libmysqlclient.a(my_compress.o): In function
'my_uncompress':
my_compress.o (.text+0x9a) undefined reference to 'uncompress'
/usr/local/mysql/lib/libmysqlclient.a(my_compress.o): In function
'my_compress_alloc':
my_compress.o (.text+0x12a)undefined reference to 'compress'
collect2: ld return 1 exit status
make[2]: ***[target_static] Error 1
make[2]: Leaving directory '/usr/local/apache_1.3.17/src'
make[1]: ***[built_std] Error 2
make[1]: Leaving directory '/usr/local/apache_1.3.17'
make: *** [built] Error2

buradaki hata daha once basina gelmis biri var mi?

NOT: makinenin icinde my_compress.o diye bir dosyanin olmadigini
biliyorum..

iyi calismalar!