[LINUX:26224] Bind Sorunu

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 11:15:50 EET

Arkadaslar, bir zamandan beri ilginc bi olay yasiyorum. Bizim name server
hicbir tarafa bir log atmadan kendiliginden down oluyor. RH 6.2 icinden
cikan surumu kullaniyorum. Acep bir guvenlik acigi var birileri onu mu
kurcaliyor yoksa baska bisi mi anlamadim gitti.. Hicbir ipucu olmayan bu
durum icin onerisi olan var mi ?

Dogan.