[LINUX:26217] Re: Debian

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 12:12:25 EET

Merhaba

Katiliyorum, Debian'in calismalarinda (dogrudan dogruya) ticari bir
olusumun varligi soz konusu degil, benim de soylemek istedigim (ama
simdi farkediyorum, farkli bir uslupla yazmis oldugum),
dunyadaki tum dagitimlara en az bir kurumun birebir ticari bir destek
verdigi yonundeydi.

Sahsi dusuncem, Progeny'nin attigi adim gec kalinmis bir adim oldugu
yonunde. Henuz pazar paylarini bilmiyorum, ancak Debian'in zihinlerde
kazinan modeli icin kurum psikolojilerini oldukca zor kiracaklarina
eminim - belki de pazarlama stratejileri bu sorunun ustesinden gelecek
sekilde yapilandirilmistir, kimbilir..

--
Gorkem