[LINUX:26172] Re: Ynt: Proxy ACL

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Tue 13 Mar 2001 - 14:05:36 EET

Merhaba,

Bir az once bu mail icin yanit yazdim ve arsivime bakarken zaten sorunun cok
kisa bir sure once sorulup yanitlanmis oldugunu gordum. Serdar gayet guzel
de yanitlamis. Ama soru aynen ikinci kez de sorulmus. Herneyse, lutfen
sorulari "surekli tekrar modunda" sormayalim, hele boyle yanitlanmislarsa.

Merak ettigim konu su: Serdar bu bahsettigin content filtering cok ilgimi
cekti. Eger bu tip bir filtering yazmissan ben de faydalanmak isterim. Bu is
icin client_side.c ve structs.h uzerinde epey oynamak gerekiyor. Kucuk bir
oynamayla bu isi nasil basardin? Ustelik her bir mime type icin
tanimlamalarini ayrica yapman gerekiyor. Epey uzun ve zahmetli bir calisma
olur bu. Bu isi yapan hazir web filtering proxyler bile butun bir filtering
yaptigi soylenemez. Junkbuster ve Muffin gibiler bile butun bir web
filtering yapamiyorlar bence.

Saygilarimla,
Ilker G.

> Kimden: Serdar KOYLU [mailto:serdarkoylu@yahoo.com]
> Tarih: Monday, March 12, 2001 5:01 PM
> Kime: Multiple recipients of list LINUX
> Konu: [LINUX:26136] Ynt: Proxy ACL
>

> Selamlar..
>
> Internet kafelerde Linux server kullanmak isabet olur. Kendim pek cok
> cafe'ye kurdum, hepsi memnun kaldi. Herseyden once asayis
> subeden gelenlere
> "Bakin bizim tespit ettigimiz sakincali siteler bunlar, dahasini
> biliyorsaniz soyleyin biz de bu listeye ekleyelim" diyerek
> yaklasik 50.000
> [...]
http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüsler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.S hiç bir sekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.