[LINUX:26167] Ynt: Re: Portforwarding \ VPN \ Win2k \ Linux

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 13 Mar 2001 - 13:05:38 EET

Selamlar..

-----Özgün İleti-----
Kimden: Dogan ZORLU <dogan@grup.com.tr>
Kime: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
Tarih: 13 Mart 2001 Salı 01:10
Konu: [LINUX:26156] Re: Portforwarding \ VPN \ Win2k \ Linux

>Serdar sagol, duzelttigin icin.
>
>Ben ncp paketini kurmamistim ve mars i derleyince otomatik o da
>olusmustu aklimda oyle kalmis.
>
>Fakat eger uygulama btrieve kullaniyorsa (senin de cok iyi bildigin
>gibi) dosemu icinden calismayacaktir.

Btrieve Linux ile calisiyor. NETSIS diye bir program Btrieve kullaniyor.
DOSEMU altinda calisti. Btrieve (5.10) ve xtrieve kullaniyor. Fakat DOS
Brequest calismiyor, ama benim bildigim programlar da bunu kullanmiyor.
Local btrieve engine network destekli oldugundan bunlara yetiyor. Btrieve'in
SQL2000 Linux Serveride var, fakat clientleri sadece Windows destekliyor.
WINE ile bunuda calistirdim. TCP/IP ile baglanip SMB Auth. kullandim.

>32 bit dos extender i kullanilmis
>sa olasilikla yine calismayacaktir.

Bu konuda hemfikirim. LKS calismamisti. Fakat yeni DOSEMU'larda calisabilir,
birtakim DPMI duzeltmeleri yapilmis. Fakat denemek lazim.

>Dogan.

Bilmiyorum nedendir ama suali soran bir daha ortaya cikmadi. Herhalde
ihtiyaci kalmadi.

Saygi ve sevgiler..