[LINUX:26162] Re: xinetd

From: Necdet Yücel (postaci@comu.edu.tr)
Date: Tue 13 Mar 2001 - 10:48:13 EET

Selamlar

xinetd aslında alıştıtımız inetd'den çokta farklı değil. /etc/inetd.conf
dosyası yerine /etc/xinetd.d klasörü var. Eskiden herşey bir dosyanın içinden
yapılabilirken şimdi her servis için bu klasörün içindeki ilgili dosyayı edit
etmek gerekiyor. # eklemek yerine on off yapılıyor o kadar. Ben hiçbir sorun
yaşamadığımı söyleyebilirim. Belki daha teknik farklarda vardır, onları da daha
çok bilenlerden beraber dinleriz.

iyi çalışmalar

Necdet Yücel