[LINUX:26158] ISO dosyasi

From: Ali Akpin (aakpin@yahoo.com)
Date: Tue 13 Mar 2001 - 08:58:08 EET

Bilgisizligimi bagislayin,
ISO dosyalari, yanlis bilmiyorsam, CD'ye yazmak icin kullanilan dosyalar. CD yazicim yok
ve ben de bazi linux surumlerini denemek istiyorum. Bunlarin ISO dosyalarini netden
indirdim, bu ISO dosyalari harddiske acmak mumkun mu? Mumkunse bir klasore mi yoksa partitiona mi acmali?
Yanitlar icin simdiden tesekkurler.