[LINUX:26142] Re: YNT: Re: Ilk Turkce Linux Gelecek Linux!!!

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Mon 12 Mar 2001 - 19:20:48 EET

> Selam...

Selam,

> Birileri bir hata yapsa ve hata yaptigini dusunsek onu yuzune vurmak icin
> elimizden geleni yapiyoruz, oysa Turkiyedeki linux camiasina bir seyler
> kazandirmaya calisan (ama ucretli veya ucretsiz) insanlara cok seyler borclu
> oldugumuzu unutmamaliyiz...

Kusura bakmayin ama dayanamadim

hata == istemeyerek ve bilmeyerek yapilan yanlis!

Yapilan seyin hata oldugunu mu dusunuyorsunuz?

Bence Turkuaz a yapilan saygisizlik.

Evet borclu oldugumuzu unutmamaliyiz ama neden Turkuaz unutuluyor?

Turkiye de cikan Ilk Turkce Linux Turkuaz dir. Bunu sanirim herkes
biliyor.

Bunu gormezden gelmek ise saygisizliktir.

Bunu belirtene karsi kaba bir uslupla cevap vermek ise terbiyesizliktir.

Turkiye de cikan "Ilk Ticari Turkce Linux", ticari lafi kullanilmak
istenmezsede "Ikinci Turkce Linux" tabirleri dogru tabirlerdir.

"Editorial kismini disarida ki kisilere yazdiriyorlar" diyerek altina
kendi imzasini atmak ise bambaska bir olaydir.

Sorun ise hatayi yuze vurmak degildir. Hata soylenir soyle yapsan daha
duzgun olur denir ama ortada hata yok. Kasit var. Dolayisi ile buna karsi
tabii ki tepki gosterilmeli diye dusunuyorum.

Fikirlerim ve dusuncelerim tamamen bana aittir.

Sonuc olarak burada tartismak istemiyorum fikirlerini paylasmak
isteyenler lutfen benimle ozelde paylassin.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC